Monday, July 21, 2008

senarai perisian yg saya ada


Assalamualaiku semua.
ini adalah perisian untuk dikongsi bersama
semua ini saya dapat dengan mengdownload menggunakan Rapidshare
Sedara/sedari semua bleh download...tapi saya tak pasti lagi boleh tak sebab saya dalam peringkat percubaan untk menggunakan blog
Sebenarnya saya dalam proses dalam mencari sumber macam mana nak pasarkan software atau DVDrip video melalui internet.. walaupun sesetengah 18SX sikit, tapi sekadar untuk membayar hutang je...bila dah habis hutang, nak stop le.sebab nak concentrate on study,
Berdasarkan software yg anda inginkan just request dan saya akan cuba dapatkan selagi yang mampu, pasal bayaran semua tu saya tak fikir lagi sebab saya tak pasti samada boleh guna tak link yang saya provide didalam blog saya ni...

No comments: